Naam:
Reisverhalen:
Foto’s:
218

Over mij

Over mij... Nou ja, ik ben Lara Oosthuizen, ik ben 21 jaar oud en woon in Wapenveld. Op jonge leeftijd zijn mijn ouders met mijn broer en ik vanuit Zuid-Afrika naar Nederland verhuisd. Ik heb nog altijd veel genoten van mijn tijd hier in Nederland, maar hou er ook ontzettend veel van om rond te reizen. Vorig jaar ben ik daarom voor een aantal maanden naar Engeland vertrokken om daar les te geven en van het land te genieten. Dit jaar, nadat ik mijn studie met succes heb afgerond, ga ik weer een mooie reis maken.

Over mijn reis

Eind september 2018 vertrek ik samen met een vriendin, Susan, naar Nepal. Wij stappen 20 september in het vliegtuig en hebben nog een terugreis geboekt. Tot zo ver hebben wij nog niet veel concrete plannen maar wij willen in ieder geval naar de grote steden om de mooie tempels te bekijken en helpen met vrijwilligerswerk in Pokhara. Wij nemen allebei een grote backpack mee waaruit wij tenminste een maand zullen leven. Wij hebben er ontzettend veel zin in en kunnen niet wachten om dan eindelijk op het vliegtuig te stappen om ons avontuur te beginnen. Adventure awaits!

Bezochte landen

Ik heb 25 landen (10%) bezocht:

België, Botswana, Denemarken, Duitsland, Frankrijk, Ierland, India, Italië, Kroatië, Luxemburg, Monaco, Nederland, Nepal, Oostenrijk, Portugal, Saint Lucia, Slovenië, Slowakije, Spanje, Swaziland, Verenigd Koninkrijk, Verenigde Staten, Zuid-Afrika, Zweden, Zwitserland.